نیمسال اول 94-93
-
برگزاری کارگاههای اخلاق در آموزش پزشکی، طراحی فرایند آموزشی خوب، ویژگی های استاد مشاور خوب، work-basedو PBL
-
ارائه بازخورد نتایج ارزیابی خدمات به گروههای آموزشی و تنظیم اولویت های کاری بر اساس نتایج
-
ارائه نتایج ارزشیابی اساتید ارسالی از EDCبه اساتید
نیمسال اول 93-92
-
بازنگری در برنامه های کارآموزی در عرصه گروههای آموزشی دانشکده
-
پیگیری دریافت طرح درس های نیمسال دوم 93-92 و ارائه آن در سایت دانشکده
-
ارزیابی اساتید مشاور دانشکده
-
همکاری در طراحی نحوه ارزشیابی اعضای هیات علمی نمونه
-
همکاری در انتخاب استاد نمونه مطابق فرایند تعیین استاد نمونه
-
شناسایی و معرفی دانشجویان استعدادهای درخشان
-
هدایت و تشویق اعضای هیات علمی جهت شرکت در کارگاههای مرتبط با توسعه آموزش
-
شرکت در پانزدهمین همایش آموزش پزشکی یزد و ارائه 14مقاله به صورت سخنرانی و پوستر
-
بررسی booklogهای کارآموزی در کلیه گروههای آموزشی دانشکده
-
بررسی موردی طرح درس ها در گروههای آموزشی دانشکده و انجام تغییرات بر حسب نیاز
-
برنامه ریزی جهت برگزاری منظم و با کیفیت امتحانات پایان ترم توسط دایره امتحانات دانشکده
-
طرح ریزی برنامه هماهنگ امتحانات میان ترم در چارچوب زمانی تعیین شده توسط گروههای آموزشی دانشکده به منظور برقراری نظم و فرصت ارائه بازخورد مناسب به دانشجویان
-
هماهنگی جهت تصحیح اوراق امتحانی توسط دستگاه مارک خوان مرکز EDCدانشگاه و بازخورد ارزیابی سوالات امتحانات به اساتید
نیمسال دوم 93-92
-
ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان شامل تهیه فرم ارزیابی، توزیع و تکمیل پرسشنامه ها و تجزیه و تحلیل و ارائه گزارش به ریاست دانشکده (بهمن و اسفندماه)
-
ارزیابی اساتید مشاور دانشکده
-
انتخاب استاد نمونه (ارزیابی فرم های تکمیل شده اساتید)
-
تنظیم برنامه عملیاتی سال 94
-
طراحی فرم ارزیابی مهارتهای دانشجویان در هنگام فارغ التحصیلان
-
اقدامات لازم جهت تهیه فرم رضایت سنجی از خدمات دانشکده در قالب صندوق و فرم مخصوص
سال 1391
1- ارزیابی دروس کامپیوتری و فناوری اطلاعات ارائه شده در رشته کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت شامل :
-
آشنایی با سیستم عامل و برنامه های کاربردی
-
ساختمان داده ها و برنامه نویسی کامپیوتری
-
شبکه کامپیوتر و امنیت
-
فناوری اطلاعات سلامت 1
-
فناوری اطلاعات سلامت 2
-
فناوری اطلاعات سلامت 3
در این رابطه اقداماتی بدین شرح صورت پذیرفت:
1. بررسی سرفصل ها توسط اساتید گروه
2. تدوین پرسشنامه نظر سنجی و آگاهی سنجی بر اساس ارزیابی سرفصل ها
3. انجام نظر سنجی از دانشجویان در رابطه با دروس کامپیوتر و فناوری اطلاعات
4. انجام آگاهی سنجی از دانشجویان در رابطه با دروس کامپیوتر و فناوری اطلاعات مطابق سرفصل و نتایج حاصل از نظر سنجی و بررسی سرفصل ها
2- برگزاری کارگاههای (یک روزه در 8 ساعت )مورد نیاز برحسب نتایج نظر سنجی و آگاهی سنجی با عناوینی به شرح زیر:
-
آشنایی با سیستم عامل و برنامه های کاربردی ویژه دانشجویان کارشناسی ورودی 88 و 89 به تفکیک
-
کارگاه شبکه های کامپیوتری و امنیت سیستم ها کارشناسی 88 و 89
-
کارگاه آشنایی با سیستم عامل و برنامه های کاربردی کارشناسی 88 و 89
-
کارگاه SQL ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد
-
کارگاه شبکه های کامپیوتری و امنیت ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد
-
کارگاه SQLویژه دانشجویان کارشناسی ورودی 88
3- تشکیل تیم های EDO و صدور ابلاغ برای اعضاء
4- برگزاری سه جلسه تیم ارزشیابی و اصلاح فرم های ارزیابی امتحانات و ارزیابی طرح درس ها
5- انجام ارزیابی برای تعیین میزان درج طرح درس ها در وب سایت
6- انجام نظرسنجی دانشجویان در خصوص نحوه اجرای طرح درس
7- برگزاری جلسه تیم برنامه ریزی آموزشی و تدوین شرح وظایف EDO
8- تشکیل یک جلسه تیم پژوهش
9- تشکیل تیم رشد و بالندگی اعضاء هیئت علمی و طراحی فرم نیاز سنجی آموزشی
10- اخذ نظرات اعضاء هیئت علمی در خصوص نیازهای آموزشی آنها
11- ارزیابی امتحانات
12-استخراج داده های ارزیابی امتحانات با استفاده از برنامه SPSS
13-استخراج داده های ارزیابی طرح درس با استفاده از برنامه SPSS
14- اعلام گزارش نتایج ارزیابی طرح درس به مدیران گروهها و اعضای هیئت علمی
15-ارسال نامه به مدیرگروهها برای ارسال طرح های روزآمد
16-معرفی اعضاء هیئت علمی جدید برای شرکت در کارگاههای روش تدریس ، نحوه ارزیابی دانشجو و طراحی سوالات
تاریخ آخرین بروزرسانی : 05/03/95