x
1. هماهنگی جلسات گروه و تهیه و تنظیم صورتجلسات
2. انجام امور اداري، پیگیری کلیه مکاتبات اداری گروه و پاسخگويي به مراجعات گروه
3. پيگيري اقلام مواد مصرفي و تجهيزات مورد نياز گروه آموزشي
4. تایپ کلیه طرح درسها، سوالات امتحانی گروه
5. تهیه و تایپ برنامه هفتگي اساتيد (برنامه درسي، ساعات حضور، ساعت مشاوره و ساير فعاليتهاي اجرايي)
6. همكاري در آموزش دروس عملي و كار آموزي دانشجويان
7. تهيه و تدوين برنامه كارآموزي با هماهنگی گروه
8. تهیه و تایپ دفترچه راهنمای کارآموزی برای دانشجویان
9. حضور در فیلدهای کارآموزی جهت کنترل و نظارت بر حسن اجرای برنامه کارآموزی
10. برنامه ريزي و برگزاري امتحانات پايان دوره كارآموزي با هماهنگي مربيان، اساتيد و فيلدهاي آموزشي و جمع بندی نمرات کارآموزی و اعلام نمره نهایی به گروه
11. تهیه و تنظیم فرم گواهي تدريس و فرمهای بانک اطلاعات اعضای هیات علمی و هماهنگی با نماینده بانک اطلاعات جهت ارسال فرمهای مرتبط
12. تهیه پیش نویس ابلاغ و فرم قرارداد حق التدریس با هماهنگی مدیر گروه، اداره آموزش و اساتید مربوطه
13. همكاري با اداره آموزش در برگزاري كلاسها و امور آموزشي دانشكده
14. هماهنگی با اداره آموزش و اعضای گروه جهت برنامهریزی کلاسها، میهمانی و انتقالی دانشجويان و غيره
15. همکاری با دايره امتحانات در برنامه ریزی امتحانات پایان نیمسال با هماهنگی اعضای گروه، اداره آموزش و دانشجویان
16. برگزاری کارگاههای مورد نياز گروه با همكاري و هماهنگي مسئول برگزاری کارگاههای دانشکده
17. حفظ و نگهداري پروژهها، پايان نامهها و ساير فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي مربوط به گروه آموزشي
18. انعکاس کلیه فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی گروه به مسئول روابط عمومی از طریق تکمیل فرم پیش نویس خبر
19. همکاری با سایر گروههای آموزشی در زمینه های مرتبط
20. تلاش در راستای توسعه ی حرفهای از طریق شرکت در کارگاهها و همایشها و کنفرانسها
21. کنترل کیفی مولاژها و مانکنها و تنظیم برنامه چک آپ وسایل و نگهداری سیستمیک آنها
22. تهیه مقدمات و آماده سازی وسایل و امکانات مورد نیاز برای آموزش دروس عملی
23. پیگیری تهیه مواد و وسایل مورد نیاز برای آموش پروسیجرهای عملی
24. کنترل منظم کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
25. مراقبت و نگهداری از مواد، وسایل و تجهیزات
26. پیگیری تعمیر وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
27. کنترل اصول ایمنی و حفاظت در مرکز مهارتهای بالینی
28. تدوین و بایگانی پروتکلهای مرکز مهارتهای بالینی
29. حفظ انظباط و کنترل و نظارت بر نظافت مرکز مهارتهای بالنی و وسایل و تجهیزات و کنترل صحیح دفع پسماندها
30. تلاش درجهت ارتقاء پتانسیل مرکز مهارتهای بالینی
31. انجام ساير امور محوله از سوي مافوق
x
1. هماهنگی جلسات گروه و تهیه و تنظیم صورتجلسات
2. انجام امور اداري، پیگیری کلیه مکاتبات اداری گروه و پاسخگويي به مراجعات گروه
3. پيگيري اقلام مواد مصرفي و تجهيزات مورد نياز گروه آموزشي
4. تایپ کلیه طرح درسها، سوالات امتحانی گروه
5. تهیه و تایپ برنامه هفتگي اساتيد (برنامه درسي، ساعات حضور، ساعت مشاوره و ساير فعاليتهاي اجرايي)
6. همكاري در آموزش دروس عملي و كار آموزي دانشجويان
7. تهيه و تدوين برنامه كارآموزي با هماهنگی گروه
8. تهیه و تایپ دفترچه راهنمای کارآموزی برای دانشجویان
9. حضور در فیلدهای کارآموزی جهت کنترل و نظارت بر حسن اجرای برنامه کارآموزی
10. برنامه ريزي و برگزاري امتحانات پايان دوره كارآموزي با هماهنگي مربيان، اساتيد و فيلدهاي آموزشي و جمع بندی نمرات کارآموزی و اعلام نمره نهایی به گروه
11. تهیه و تنظیم فرم گواهي تدريس و فرمهای بانک اطلاعات اعضای هیات علمی و هماهنگی با نماینده بانک اطلاعات جهت ارسال فرمهای مرتبط
12. تهیه پیش نویس ابلاغ و فرم قرارداد حق التدریس با هماهنگی مدیر گروه، اداره آموزش و اساتید مربوطه
13. همكاري با اداره آموزش در برگزاري كلاسها و امور آموزشي دانشكده
14. هماهنگی با اداره آموزش و اعضای گروه جهت برنامهریزی کلاسها، میهمانی و انتقالی دانشجويان و غيره
15. همکاری با دايره امتحانات در برنامه ریزی امتحانات پایان نیمسال با هماهنگی اعضای گروه، اداره آموزش و دانشجویان
16. برگزاری کارگاههای مورد نياز گروه با همكاري و هماهنگي مسئول برگزاری کارگاههای دانشکده
17. حفظ و نگهداري پروژهها، پايان نامهها و ساير فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي مربوط به گروه آموزشي
18. انعکاس کلیه فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی گروه به مسئول روابط عمومی از طریق تکمیل فرم پیش نویس خبر
19. همکاری با سایر گروههای آموزشی در زمینه های مرتبط
20. تلاش در راستای توسعه ی حرفهای از طریق شرکت در کارگاهها و همایشها و کنفرانسها
21. کنترل کیفی مولاژها و مانکنها و تنظیم برنامه چک آپ وسایل و نگهداری سیستمیک آنها
22. تهیه مقدمات و آماده سازی وسایل و امکانات مورد نیاز برای آموزش دروس عملی
23. پیگیری تهیه مواد و وسایل مورد نیاز برای آموش پروسیجرهای عملی
24. کنترل منظم کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
25. مراقبت و نگهداری از مواد، وسایل و تجهیزات
26. پیگیری تعمیر وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
27. کنترل اصول ایمنی و حفاظت در مرکز مهارتهای بالینی
28. تدوین و بایگانی پروتکلهای مرکز مهارتهای بالینی
29. حفظ انظباط و کنترل و نظارت بر نظافت مرکز مهارتهای بالنی و وسایل و تجهیزات و کنترل صحیح دفع پسماندها
30. تلاش درجهت ارتقاء پتانسیل مرکز مهارتهای بالینی
31. انجام ساير امور محوله از سوي مافوق