شرح وظایف:
تنظیم فهرست احتیاجات سالیانه دانشکده
تهیه و تنظیم بودجه دانشکده بر اساس خط مشی و دستور العملهای تعیین شده با همکاری حسابداری
انجام امور تدارکاتی دانشکده که طبق دستور العملهای صادره از طرف دانشگاه به دانشکده محول شده است با رعایت آئیننامه و مقررات موضوعه
دریافت و نگهداری و توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده و صدور قبض انبار
کنترل موجودی انبار دانشکده از طریق ثبت و نگهداری دفاتر انبار
کنترل حضور و غیاب کارکنان غیر آموزشی دانشکده و انجام گزارشات لازم به مقام ذیربط
صدور ابلاغ مرخصی؛ ماموریت، معذوریت و غیره بر اساس دستور العملهای مربوطه
نگهداری و ثبت و ضبط نقشهها و صورت مشخصات و مدارک فنی دانشکده با همکاری واحد مرکزی ذیربط
برقراری انتظامات در داخل ساختمانها و محوطه دانشکده و ارائه خدمات و کمکهای لازم در مواقع اضطراری
حفاظت از ساختمانها و اموال ساختمان
کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه به محوطه دانشکده
پیگیری امور مربوط به نظافت ساختمانهای دانشکده
انجام امور مربو ط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول دانشکده
تهیه گواهی اضافه کار کارکنان
تهیه اخبار و گزارش اقدامات و برنامههای دانشکده و به روز رسانی وب سایت دانشکده
پیگیری نامهها و درخواستهای دانشکده
انجام ارزشیابی سالانه و امور آموزش ضمن خدمت پرسنل
امور رفاهی کارکنان
نظارت بر امور دفتری و بایگانی امور ماشین نویسی- تکثیر
انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روشها و امور جاری دانشکده
نظارت و اجرای صحیح آئین نامهها و مقررات اداری و مالی و دستورالعملها و ضوابط
پیگیری و هماهنگی در ارتقاء سطح علمی کارکنان و تشکیل دورههای آموزشی
نظارت بر حسن انجام مقررات و آئین نامههای اداری
پیگیری بر انجام امورتدارکاتی واحدهای مربوطه
پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام در مورد تامین آنها
انجام اقدامهایی در جهت ایجاد انگیزش و افزایش بهرهوری در کارکنان
برگزای جلسات داخلی برای ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولین
پیگیری و انجام اموری که از طرف مقام مافوق ابلاغ گردیده است