پشتیبانی فنی و پاسخگویی به کاربران (مدیران، اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان) در خصوص سخت افزارها، نرم افزارها و سامانه های سازمانی
نگهداری و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه رایانهای کابلی و بی سیم
نصب و رفع مشکلات سیستم عامل، سامانه های سازمانی، نرم افزارهای عمومی و اختصاصی
پیکربندی سخت افزارهای جدید و رفع مشکلات سخت افزارهای موجود
نگهداری و پشتیبانی فنی رایانهها و سرورهای سالن آزمون الکترونیک
مشارکت در نیازسنجی و راه اندازی سامانههای جدید
انجام کارشناسی و ارائه گزارش در خصوص فرآیندهای الکترونیکی و خرید و راه اندازی تجهیزات رایانهای، سامانهها و نرم افزارها
انتقال تجربیات در خصوص امور مربوط به کارشناس جدید