شرح وظایف
کارشناس گروه آموزشی هوشبری
- هماهنگی جلسات گروه و تهیه و تنظیم صورتجلسات
- انجام امور اداري، پیگیری کلیه مکاتبات اداری گروه و پاسخگويي به مراجعات گروه
- پيگيري اقلام مواد مصرفي و تجهيزات مورد نياز گروه آموزشي
- تایپ کلیه طرح درسها، سوالات امتحانی گروه
- تهیه و تایپ برنامه هفتگي اساتيد (برنامه درسي، ساعات حضور، ساعت مشاوره و ساير فعاليتهاي اجرايي)
- همكاري در آموزش دروس عملي و كار آموزي دانشجويان
- تهيه و تدوين برنامه كارآموزي با هماهنگی گروه
- تهیه و تایپ دفترچه راهنمای کارآموزی برای دانشجویان
- حضور در فیلدهای کارآموزی جهت کنترل و نظارت بر حسن اجرای برنامه کارآموزی
- برنامه ريزي و برگزاري امتحانات پايان دوره كارآموزي با هماهنگي مربيان، اساتيد و فيلدهاي آموزشي و جمع بندی نمرات کارآموزی و اعلام نمره نهایی به گروه
- تهیه و تنظیم فرم گواهي تدريس و فرم های بانک اطلاعات اعضای هیات علمی و هماهنگی با نماینده بانک اطلاعات جهت ارسال فرمهای مرتبط
- تهیه پیش نویس ابلاغ و فرم قرارداد حق التدریس با هماهنگی مدیر گروه، اداره آموزش و اساتید مربوطه
- همكاري با اداره آموزش در برگزاري كلاسها و امور آموزشي دانشكده
- هماهنگی با اداره آموزش و اعضای گروه جهت برنامهریزی کلاسها، میهمانی و انتقالی دانشجويان و غيره
- همکاری با دايره امتحانات در برنامه ریزی امتحانات پایان نیمسال با هماهنگی اعضای گروه، اداره آموزش و دانشجویان
- برگزاری کارگاههای مورد نياز گروه با همكاري و هماهنگي مسئول برگزاری کارگاههای دانشکده
- حفظ و نگهداري پروژهها، پايان نامهها و ساير فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي مربوط به گروه آموزشي
- انعکاس کلیه فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی گروه به مسئول روابط عمومی از طریق تکمیل فرم پیش نویس خبر
- همکاری با سایر گروههای آموزشی در زمینههای مرتبط
- تلاش در راستای توسعه حرفه ای از طریق شرکت در کارگاهها و همایشها و کنفرانسها
- کنترل کیفی مولاژها و مانکنها و تنظیم برنامه چک آپ وسایل و نگهداری سیستمیک آنها
- تهیه مقدمات و آماده سازی وسایل و امکانات مورد نیاز برای آموزش دروس عملی
- پیگیری تهیه مواد و وسایل مورد نیاز برای آموش پروسیجرهای عملی
- کنترل منظم کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
- مراقبت و نگهداری از مواد، وسایل و تجهیزات
- پیگیری تعمیر وسایل و تجهیزات مرکز مهارتهای بالینی
- کنترل اصول ایمنی و حفاظت در مرکز مهارتهای بالینی
- تدوین و بایگانی پروتکلهای مرکز مهارتهای بالینی
- حفظ انظباط و کنترل و نظارت بر نظافت مرکز مهارتهای بالنی و وسایل و تجهیزات و کنترل صحیح دفع پسماندها
- تلاش درجهت ارتقاء پتانسیل مرکز مهارتهای بالینی
- انجام ساير امور محوله از سوي مافوق